Followers

siapa tak kenal Mr. Bean..angkat tangan macam saya

sape tak kenal dengan pelawak antarabangsa ini..Mr.Bean atau dalam bahasa melayunyer kita panggil En. Kacang..dalam setiap filem-filem komedi yang dilakonkan si kacang ni pasti buat penontonnya sampai tak kering gusi dek kerana lawaknya yang macam mengonggg tu..hahaha..

teringat dulu aku tengok filem terbaru Mr. Bean..JOHNNY ENGLISH REBORN..punyer lah lawak sampai aku tergelak nak pecah perut dalam pawagam..memang terbaikkkk lah En. Kacang ni..

korang tahu tak walaupun En.Kacang a.k.a Mr. Bean seorang yang berpewatakan lurus bendul dan kadang-kadang lawaknyer terencat akal..sedar atau tak sedar beliau adalah orang yang terkaya di britain dan keluarganya menjadi idaman keluarga-keluarga lain di britain..ye lah orang kaya..kalau nampak bodoh pun orang mengaku saudara kan..heheheh..so hari ni fit nak kongsikan sikit tentang Mr.Bean.





Mr. Bean dengan isteri kesayangannya


profile keluarga Mr. Bean

nama: Rowan Sebastian Atkinson a.k.a Mr. Bean
D.O.B : 09/01/1955
tempat lahir: Newcastle
isteri: Sunetra Sastry
anak lelaki: Benjamin Atkinson
Anak perempuan: Lily Atkinson

villa mewah milik Mr. Bean



 amacam cantik kan ruang makan milik Mr. Bean


perkarangan rumah Mr. Bean dihiasi dengan landskap yang menarik


p/s: inilah lah anugerah tuhan pada manusia..masing-masing ada keistimewaan sendiri..kalau kita mengali potensi dalam diri kita..insyaALLAH kita akan berjaya macam Mr. Bean..tapi kehidupan kita sebagai hamba ni kalau boleh jangan berjaya di dunia je..akhirat tu kekal abadi..rebutlah peluang kedua-duanya..

1 ulasan:

I Believe What I See

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright@Hak milik sepenuhnya Norfitri Abdullah Sani/Rawang Selangor